مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: برنامه ریزی شده ۱۴ هزار نفر از برنامه‌های اوقات فراغت تابستان کمیته امداد استان بهره‌مند شوند.

 مجید الهی راد در آیین افتتاح کلاس‌های اوقات فراغت کمیته امداد گفت: چهار کانون فرهنگی، آموزشی و تربیتی ثابت و بیش از ۵۵ کانون موقت در مساجد و محلات و کانون‌های فرنگی مساجد برای گذران اوقات فراغت دانش آموزان نیازمند آماده شده است.

الهی راد گفت : برنامه‌های آموزشی و مهارت آموزی شامل طراحی، نقاشی، خوشنویسی، کامپیوتر، رباتیک، گیاهان دارویی، برنامه‌های اعتقادی و فرهنگی شامل نماز، قرآن، نهچ البلاغه و احکام و همچنین برنامه‌های ورزشی شامل والیبال و فوتسال است.

به گفته الهی راد امسال برای اجرای این برنامه‌ها ۳۲۰۰ نفر به اردو‌های داخل و خارج از استان و به شهر‌های قم، مشهد، اصفهان، کرمانشاه و... اعزام می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم در این آیین با تاکیدبر لزوم توجه خانواده‌ها به اوقات فراغت دانش آموزان گفت: توجه خانواده‌ها به برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان باعث رشد و پرورش استعداد‌های نهفته آنها می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین نوری ضمن تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی در برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی سایر دستگاه‌ها بتوانیم اوقات خوب و مفیدی را برای این آینده سازان مملکت رقم بزنیم.
او  در پایان با دعوت مردم ولایتمدار استان به مشارکت حداکثری در انتخابات، نظام مقدس جمهوری اسلامی را به معنای واقعی کلمه یک نظام مردم سالار خواند و گفت: مردم سالاری به این معنا که انتخاب مسئولین در کشور ما بر عهده مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.