مدیریت مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پلیس ولایت بلخ از تخریب دو هزار ۲۶۳ جریب زمین کشت کوکنار در سال جاری در این ولایت خبر داد.

جمعه خان کوچی، از مسئولان مدیریت مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پلیس ولایت بلخ گفت نیروهای امنیتی در سال جاری بیش از دو هزار و ۲۶۳ جریب زمین مزارع کوکنار را در سطح ولایت بلخ تخریب نموده و در بسیاری از کمپین های تخریب مزارع کوکنار فرمانده پلیس این ولایت نیز حضور داشته است.

وی افزود: «نیروهای امنیتی در مدیریت مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پلیس بلخ توانسته‌اند در یک سال گذشته ۱۵۹۰ کیلو شیشه، ۲۱۴ کیلو هرویین، ۵۶ هزار و ۹۵۰ کیلو تریاک، ۲۱ هزار و ۲۷۵ کیلو چرس (حشیش) و ۸۰۷ لیتر مشروبات الکی را کشف و ضبط نماید».

وی اضافه نمود که بیش از ۹۸ هزار کیلوگرم قرص و ۳۳ هزار لیتر کشمش تخمیر شده کشف و ضبط شده و در این قضایا ۲۷۸ نفر بازداشت و به نهاد های عدلی و قضایی سپرده شده اند.

جمعه خان کوچی از جدیت نیروهای امنیتی در مدیریت مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پلیس ولایت بلخ سخن زد و گفت: "همه بدانند قاچاقچیان و افرادی‌که دست به خرید و فروش مواد مخدر می‌زنند توسط نیروهای امنیتی بازداشت خواهند شد.

گفتنی است که پس از روی کار آمدن حکومت سرپرست و با توجه به فتوای رئیس طالبان مبنی بر از بین بردن مواد مخدر، کشت و‌ قاچاق آن به گونه بی پیشینه کاهش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار