جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ماموران قلابی در شهرستان رشت خبر داد و گفت: از متهمان یک قبضه سلاح کمری، بی‌سیم، دستبند و چاقو کشف شد.

سردار "حسین حسن‌پور" با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهارداشت: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تأکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مامور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.
وی در ادامه افزود: ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر درگیری و قصد سرقت تحت پوشش مامور از متصدی یک مغازه قصابی در منطقه گلسار رشت، بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند. 
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با حضور به موقع ماموران یک متهم که با چاقو توسط متصدی قصابی مجروح شده بود دستگیر و با تمهیدات امنیتی به بیمارستان منتقل شد افزود: با اعترافات متهم مجروح، دومتهم ۲۹ و ۳۴ ساله این پرونده نیز شناسایی و طی عملیاتی مجزا دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به اخاذی تحت پوشش مامور از مردم، بیان داشت: یک دستگاه خودروی پژو پارس متهمان توقیف و یک قبضه سلاح کمری، بی‌سیم، دستبند و چاقو از مخفیگاه متهمان کشف شد.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان از همکاری مردم با پلیس در دستگیری این افراد کلاهبردار تقدیر و تشکر کرد و از آنها خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: پلیس ، مامورقلابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.