مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از تامین ۵۰۰ هکتار در زاهدان مرکز این استان برای ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن خبر داد.

 عطا اله اکبری در بازدید سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز زاهدان از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان گفت: با توجه به اینکه تامین مسکن و پرداخت اجاره ماهانه از جمله مهمترین مشکلات مردم بشمار می‌رود این اداره کل در گام نخست تامین زمین را به عنوان مهمترین عامل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در دستور کار قرار داد نتیجه مثبت آن در تامین حدود ۵۰۰ هکتار تنها در زاهدان برای ساخت ۴۰ هزار واحد مشهود است.

وی ادامه داد: تاکنون عملیات ساخت ۱۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان آغاز شده است که متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها به حدود ۴۵ درصد رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان مهمترین رسالت مدیران را گره گشایی از کار مردم برشمرد و اظهار کرد: اجرای موفق نهضت ملی مسکن توانسته نقش ارزنده‌ای در جهش تولید و ایجاد اشتغال در استان داشته باشد.

اکبری تاکید کرد: این اداره کل در کنار سایر مسئولین متعهد به ساخت و تحویل تمامی واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به مردم شریف استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار