مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات بیرانوند با رسانه‌ها گفتگو کرد.

رضا درویش در مورد اظهارات بیرانوند برای فسخ قرارداد با پرسپولیس به رسانه‌ها گفت: اگر بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر با رقم پیشنهادی کنار ما ماندند که هیچ اگر نه شاید جدا شوند چرا که اختلاف فاحشی با هم داریم.

وی در مورد بیرانوند گفت: ما قصد نداریم هواداران استرس داشته باشند و شلوغ‌کاری نمی‌کنیم و از راه‌های قانونی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد هیچ ابهامی در قرارداد بیرانوند وجود ندارد و ما طبق مفاد قرارداد عمل کرده‌ایم.

مدیر عامل پرسپولیس در مورد الحاقیه قرارداد بیرانوند گفت: تصمیم برای هر کسی بوده مدیر عامل یا هر شخص دیگری که الحاقیه را اضافه کرده به هر حال تمام و کمال پرداخت شده است و دلیلی برای فسخ نیست. ما در مورد دروازه‌بان نیز صبر می‌کنیم تا مراجع رسیدگی وضعیت این پست را روشن کنند. بیرانوند زحمت کشیده است و دروازه‌بانان بزرگ هم می‌توانند در این تیم حضور داشته باشند. به هر حال این بازیکنان از حضور در پرسپولیس سود هم برده‌اند و حقشان بوده، اما هیئت مدیره بنده را مکلف کرده است حتما جایگزین برای او مشخص کنم، اما هنوز تصمیم نگرفتیم و در انتظار تصمیم مراجع ذیربط در مورد قرار داد بیرانوند هستیم.

وی در مورد جذب لیموچی گفت: گفتند که ما از بازیکن خواستیم خودش رضایتنامه بگیرد من اینجا اعلام می‌کنم همه اینها حاشیه است. اساس جذب بازیکن درخواست باشگاه است و همه اسناد موجود است و حرف‌های حاشیه‌ای زیاد زده می‌شود.

درویش در مورد حضور سرمربی اسپانیایی گفت:‌ انشاالله هماهنگ می‌کنیم اوایل هفته بیاید البته ما باید برنامه ریزی کنیم ببینیم ابتدا بیاید امکانات پرسپولیس را ببیند و برود یا اینکه هر زمان آمد بماند و تمرینات را آغاز کند. ما ۲ مرداد قرار است اردو را آغاز کنیم.

وی در مورد ادعای بیرانوند برای تضعیف پرسپولیس گفت: آقای بیرانوند برای این صحبت‌ها باید دلیل داشته باشد باید دید ابعاد صحبت‌های وی چقدر است و در چه ابعادی حرف زده است و خودش باید جوابگوی این ادعا باشد.

درویش همچنین اعلام کرد که طبق برنامه ریزی یک هفته قبل از شروع لیگ بازی سوپر جام برگزار خواهد شد.

پیش از این بیرانوند قرارداد ۲ ساله خود با پرسپولیس را یکطرفه فسخ کرده و مدعی است ۲ میلیارد تومان از قبل طلب دارد در حالی که باشگاه معتقد است او برای فصل قبل تسویه کامل کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۴ تير ۱۴۰۳
پول مفت بیت المال را بی حساب وکتاب به این افراد میدهید انهم نجومی چطور جواب خدا رل خواهید داد
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۷:۵۵ ۱۴ تير ۱۴۰۳
آقای درویش ازاین ور پول ندارین پول بازیکنان بدی ازآنور اردوی هلند می‌گذارید این چه معنی میدهد تونقشه میدانی هلند کجاست ایران زیبای ما چهار فصل است هرکجای ایران را دوست دارین اردو بگذارید چرا تو اوضاع اقتصادی دلار ها را حرام میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۴ تير ۱۴۰۳
فوتبال فقط فوتورپا آدم کیف ولی فوتبالرمیکنه وقتی می ب چه تیم ملی آش چه باشگاهی وقتی می بینی تمام بدبختیاابدیختیهای آدم میاد چشم دوست داره فقط همه اتها یکجا در ...... غرق بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۴ تير ۱۴۰۳
حقش رو بهش بدین.‌‌چرا حق خوری؟؟؟
آخرین اخبار