رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت:مجوز رسمی برای راه‌اندازی خوابگاه شبانه روزی دبیرستان دانا و توانا با پیگیری‌های هدفمند و نیاز سنجی تخصصی دانشگاه بین‌المللی چابهار در راستای ارتقای امکانات رفاهی دانش آموزان نخبه منطقه مَکُران صادر شد.

عبدالغفور بادپا اظهار کرد: این اقدام در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی و رفاهی و ارتقاء سطح کیفی آموزش در منطقه صورت گرفته است.

وی افزود: دانشگاه بین‌المللی چابهار با فراهم کردن امکانات خوابگاهی استاندارد، قصد دارد به دانش‌آموزان مستعد و پرتوان فرصتی مناسب برای پیشرفت علمی همگام با عدالت آموزشی فراهم کند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: دریافت این مجوز گامی مهم در جهت تحقق اهداف بلندمدت دانشگاه در حوزه آموزش و پرورش است. امیدواریم با ارائه خدمات مناسب آموزشی و رفاهی به فرزندان نخبه این خطه از میهن اسلامی، سهم بسزایی در شکوفایی هرچه بیشتر این استعداد‌ها ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: این دانشگاه اقدام لازم برای تجهیز و آماده‌سازی خوابگاه را آغاز کرده و انتظار می‌رود این خوابگاه تا پایان مردادماه سالجاری به بهره‌برداری برسد، چون تأثیر مثبتی بر جذب دانش‌آموزان برتر از سراسر کشور و حتی خارج از کشور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار