به مناسبت روز دهیاری‌ها از دهیاران شهرستان تفتان با اهداء لو ح سپاس  تقدیر به عمل آمد.

 

فرماندار شهرستان تفتان در مراسم تجلیل از دهیاران شهرستان  با بیان اینکه نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، اقدامی ارزشمند و فرصتی مغتنم برای پاسداشت و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه خادمین روستایی و شهر به شمار می­رود، افزود: در انجام کار نقص‌ها و کاستی‌هایی وجود دارد که بدون شک با همدلی، همراهی و وفاق می‌توان برای رفع این مشکلات و کاستی‌ها تلاش کرد.

علیرضا شهنواران فرماندار تفتان با اشاره به مسئولیت مهم دهیاران در توسعه گفت: دهیاران نقش مهمی در شکوفایی ظرفیت‌های روستایی دارند و می‌طلبد دهیاران با شناسایی ظرفیت‌های روستا‌ها از این ظرفیت برای توسعه و پیشرفت به نحو احسن استفاده کنند.
علی کرد نماینده مردم در مجلس گفت: مجموعه دهیاران حلقه وصل بین جامعه و حاکمیت هستند و قطعاً دهیاری‌ها مشاوران امین برای کارگزاران نظام به شمار می‌آیند، شورا‌ها از طریق دهیاران از طریق مطالبه‌گری هوشمندانه می‌توانند مسائل و مشکلات مردم را احصا و برای رفع و رجوع آنها تلاش کنند.
در پایان این مراسم با حضور سران طوایف، علی کرد نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی از دهیاران شهرستان تفتان تجلیل به عمل آمد

همزمان با ۱۴ تیرماه روز ملی  دهیاری‌ها طی مراسمی، از دهیاران شهرستان تفتان تجلیل شد.

برچسب ها: فرمانداری ، دهیاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار