مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان گفت: نصب مستقیم پمپ روی شبکه توزیع آب جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

حسین چرخ انداز گفت: نصب پمپ غیرمجاز بر روی شبکه آبرسانی شهر‌ها و روستا‌های تحت پوشش منجر به کاهش شدید فشار، قطع آب و اختلال در امر آبرسانی عادلانه به مردم می‌شود که در این خصوص شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان با مجوز قانونی از سوی مقام محترم قضایی، با افرادی که تظاهر به استفاده ناصحیح از آب در شرایط فعلی می‌کنند و مشترکینی که اقدام به نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه نموده اند، برخورد خواهد کرد.

وی افزود:از ابتدای هفته جاری عملیات شناسایی و قطع انشعاب مشترکان متخلف آغاز می‌شود و همکاران آبفا با همراهی مأموران محترم نیروی انتظامی ضمن رعایت موازین شرعی، قانونی و حقوق شهروندی، نسبت به شناسایی و قطع انشعاب آب اقدام می‌کنند.

چرخ انداز بیان داشت: بدیهی است به محض این که مشترکین نسبت به جمع آوری پمپ مستقیم و نصب پمپ و مخزن ذخیره بر اساس استاندارد‌های تعریف شده اقدام کنند، انشعاب آب آن‌ها دوباره وصل خواهد شد.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده پمپ‌های غیر مجاز، مراتب را به سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان کرمان (۱۲۲) اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۴ تير ۱۴۰۳
در این شرایط کم ابی، تولید میوه های اب بر مانند هندوانه انهم با کیفیت پائین، خیانت است. هندوانه متوسطی به مبلغ صد هزار تومان خریدم که بکار سگ نمی امد. در کشور بی صاحب هر چیزی ممکن است جز عدالت و عقلانیت و مروت.
آخرین اخبار