مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست کمیته صیانت عفاف و حجاب آموزش و پرورش استان گفت: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس استان در حال اجراست.

رضا رضایی  رعایت عفاف و حجاب، رویکرد اقناعی و اقدامی را، همواره از برنامه‌های اولویت دار استان دانست و گفت: اهتمام به ترویج برنامه‌های عفاف و حجاب اولویت ویژه من در دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت اصول اخلاقی و رعایت ارزش‌های اسلامی در مدارس و جامعه امری ضروری است، افزود: وقتی مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بر موضوع عفاف و حجاب تاکید داشته و اجرای آن را تکلیف دانستند، وظیفه آموزش و پرورش و سایر مسئولان در اجرای این فریضه یک تکلیف مشخص و امری ضروری است.

رضایی بیان داشت: ما در پی آن هستیم که موضوع عفاف و حجاب در بین دختران مان به ویژه در زمان کودکی و نوجوانی درونی شده و افراد به صورت خود جوش و با میل باطنی شأن به سمت عفاف و حجاب گرایش پیدا کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اجرای شیوه نامه اجرایی حجاب و عفاف در مدارس تاکید کرد و گفت: همه افراد جامعه باید در مکان‌های وابسته به آموزش و پرورش حجاب و عفاف را رعایت کنند.

رضایی تاکید کرد: باید در جلسات مختلف ارزش و اهمیت حجاب و عفاف گفته شود و مدارس نیز مرتبا و بر اساس قانون در این زمینه ارزشیابی شوند.

وی با تاکید بر اینکه فصل الخطاب ما در همه زمینه‌ها قانون است اظهار کرد: باید در زمینه رعایت حجاب و عفاف از افراط و تفریط خود داری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار