مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: برای بهره مندی زندانیان از آموزش‌های مهارتی، از ابتدای امسال تاکنون ۵۳ دوره آموزشی در استان برگزار شده است.

کامرانی فرد مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: در سه ماه اول امسال در ندامتگاه‌های استان ۵۳ دوره مهارت آموزی در کارگاه‌های ثاب و محیط واقعی کار برگزار شده که ۸۷۲ زندانی ندامتگاه‌های استان توانسته اند در این کارگاه‌ها یک مهارت جدید بیاموزند.

او با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در بازگشت آسیب دیدگان اجتماعی به جامعه و آماده شدن برای ورود به بازار کار افزود: در این مدت، ۱۰۱ هزار و ۳۲ نفر ساعت آموزش برای مهارت آموزی به مددجویان ندامتگاه‌های استان ارائه شده است که از این تعداد ۱۲۷ نفر زنان و ۵۶۰ نفر مردان بوده اند.

کامرانی فرد از برگزاری مرحله شهرستانی المپیاد زندانیان و خانواده‌های آنان با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین اقشار آسیب پذیر و ایجاد فضای رقابت و نشاط اجتماعی برای ارتقای سطح کیفی مهارت‌ها اشاره کرد و گفت: دومین مرحله المپیاد مهارت زندنیان امسال در حال اجرای مرحله شهرستانی در حرفه‌های مختلف است و مرحله استانی آن در مرداد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.