مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آذربایجان‌شرقی از افزایش ۳۰۰ درصدی تعداد آزمایش‌های این آزمایشگاه خبر داد.

ربانی ارشد با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در اجرای فعالیت‌های عمرانی در کنار دستگاه‌های اجرایی است گفت: در دولت سیزدهم تعداد آزمایش‌های انجام شده در اداره کل ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

 ربانی ارشد افزود: افزایش تعداد آزمایش‌های انجام شده در آزمایشگاه‌های این اداره کل حاکی از افزایش فعالیت‌های عمرانی و اجرای طرح‌ها در سطح استان است.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آذربایجان‌شرقی بعد از تهران در بین استان‌های کشور از نظر تجهیزات فنی و تخصصی مجهزترین استان است اظهار کرد: در این آزمایشگاه ۲۸۰ نوع خدمات فنی و تخصصی برای کنترل کیفیت پروژه‌های عمرانی ارائه می‌شود.

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سال‌های اخیر آزمایشات قیر‌های پلیمری نیز به آزمایش‌های این اداره کل اضافه شده است گفت: مهمترین هدف این شرکت تامین نیاز‌های تمام دستگاه‌های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی از لحاظ آزمایش‌های فنی و مصالح ساختمانی و خاک‌ها در پروژه‌های ساختمانی، تحقیقاتی و راه سازی و کنترل کیفی پروژه‌ها و نظارت در حسن اجرای آن هاست.

ربانی ارشد ادامه داد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آذربایجان‌شرقی در ارائه خدمات فنی و تخصصی و انجام آزمایش‌های مختلف بالاترین رتبه (عالی) را در کشور کسب کرده است.

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۲ هزار و ۳۷۷ نفرساعت نیز دوره آموزشی برگزار شده است.

ربانی ارشد برگزاری بیش از ۳۰ وبینار آموزشی، ۹۰ همایش آموزشی برای مهندسان و کارشناسان فنی و اجرایی و افزایش ۵.۵ برابری درآمد را از جمله اقدامات این اداره کل در دولت سیزدهم اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.