شهردار تبریز از تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف، برنامه‌ها و بودجه این شهرداری در بهار امسال خبر داد و گفت: مشارکت اجتماعی شهروندان در دستیابی به این موفقیت بسیار مهم بود.

 هوشیار اظهار کرد: اجرای سالانه طرح افکارسنجی به منظور سنجش میزان رضایتمندی شهروندان و همچنین بهره مندی از تمام توان علمی و تجربی برای تحصیل رضایتمندی آنها و تحقق هدف گذاری‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: رصد خروجی عملکرد و طرح نکته نظرات اصحاب رسانه و شهروندان می‌تواند چراغ راه شهرداری تبریز قرار گیرد.

هوشیار یادآور شد: ارزیابی عملکرد شهرداری تبریز از نگاه شهروندان یکی از مهمترین رویکرد‌های مدیریت شهری برای افزایش میزان مشارکت اجتماعی در اجرای برنامه و پروژه‌های کلان شهری است که بر این اساس با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی عملکرد سال گذشته خود را مورد نظرسنجی و افکار سنجی قرار دادیم.

شهردار تبریز همچنین به بهره برداری از مجتمع پردیس رسانه و هنر و پارک رجایی شهر اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با تخصیص و صرف اعتبار یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اجرا و در اختیار اصحاب رسانه و شهروندان عزیز قرار گرفت.

هوشیار توسعه زیرساخت‌های فرهنگی را یکی از اولویت‌های اساسی مدیریت شهری دانست و افزود: با تلاش‌های مستمر و بی وقفه و با بهره گیری از توان فنی و مهندسی پرسنل شهرداری ساختمان پردیس رسانه و هنر در ۲۴ هزار مترمربع مساحت و در۶ طبقه سازه‌ای با صرف یک هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شهردار تبریز همچنین از اتمام عملیات عمرانی ساخت پارک رجایی شهر در مجاورت مجتمع پردیس رسانه و فرهنگ تبریز با هزینه کرد ۳۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.