فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان تیراندازی و درگیری مسلحانه در شهر بیدستان خبر داد و گفت: ۸ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی و درگیری مسلحانه تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های شهر بیدستان شهرستان البرز، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ بیدستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد در این درگیری ۶ نفر با سلاح سرد و گرم با ۲ نفر دیگر درگیر شده و پس از تیراندازی و مجروح کردن آن‌ها از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به انتقال مجروحان به مراکز درمانی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان، بلافاصله تیم‌های اطلاعاتی از ماموران وارد عمل شده و در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه هر ۶ متهم متواری را در شهر‌های قزوین، مهرگان و بیدستان شناسایی و در عملیات‌های غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه حاکی از اختلافات قبلی بین طرفین درگیری بوده و ۲ متهم دیگر نیز در مراکز درمانی تحت نظر می‌باشند، بیان کرد: پلیس به تمامی شهروندان این اطمینان را می‌دهد که هرگونه قدرت نمایی و اقدامات مجرمانه که موجب سلب آسایش عمومی آن‌ها شود با پاسخ سریع و قاطع ماموران انتظامی همراه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.