مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی گفت: مشارکت در مرحله دوم انتخابات امسال نیز نظیر دوره‌های گذشته، زمینه‌ساز آینده‌ای بهتر برای کشور بوده و ارکان نظام را تقویت می‌کند.

حجت الاسلام صفدر محمدی مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به مهم بودن مرحله دوم انتخابات اشاره فرموده‌اند، گفت: هرکس در جغرافیای ایران اسلامی باید در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشد و این حق معنوی هر کسی است.

وی اضافه کرد: با توجه به مهم و با اهمیت بودن انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری مردم باید در انتخاب دقت کنند که کدام کاندیدا برنامه‌های شفاف، سابقه‌ای درخشان داشته و همچنین فساد ستیزتر و استکبار ستیز‌تر بوده و می‌تواند مشکلات را حل کند.

وی ادامه داد: هر رای از یک موشک قدرتمندتر است و می‌تواند منجر به نتیجه بهتری برای آینده کشور شود.

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی اظهار کرد: هراندازه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد به همان میزان فرد منتخب و همچنین نظام از پشتوانه قوی بهره‌مند خواهد شد.

وی گفت: در طول ۴۵ سال اخیر ملت ایران در برابر استکبار ایستاده و اجازه نداده تا دشمنان به اهداف و برنامه‌های خود دست یابند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه انتخاب‌کردن و سهیم شدن در سرنوشت خود در ایران اسلامی حرف اول را می‌زند، افزود: در غرب برخلاف تبلیغات‌های گسترده، مردمشان از چنین شرایطی بهره‌مند نیستند.

وی اضافه کرد: در ایران اسلامی با برگزاری انتخابات و مشارکت پرشور مردم، دموکراسی به معنای واقعی کلمه معنی می‌شود.

فردا، جمعه دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی ۲ نامزد انتخاباتی هستند که در این مرحله به رقابت خواهند پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.