اسدالله عباسی گفت: مردم انقلابی استان با حضور گسترده خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ، برگ زرینی دیگری را بر تاریخ پرافتخار رقم خواهند زد.

استاندار گیلان امروزاز مردم استان برای حضور پرشور در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: برای برگزاری انتخابات در استان ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه در مناطق مختلف مهیا شده است.

 اسدالله عباسی با اشاره به هماهنگی‌های لازم بین بخش‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی برای رقابتی سالم، امن، همراه با مشارکت حداکثری مردم در دوره دوم انتخابات، افزود: با شرکت گسترده مردم و تحقق مشارکت حداکثری، برگ زرینی دیگری در تاریخ ایران اسلامی رقم می‌خورد و روز شنبه شاهد تحقق اراده مردم، عنایت خداوندی و سرافرازی ایران اسلامی خواهیم بود. 

 اسدالله عباسی تصریح کرد: ما همه خادم مردم هستیم و همه امکانات و ظرفیت‌های استان را برای برگزاری انتخابات در امنیت، آرامش و صحت کامل به کار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه فردا راس ساعت هشت صبح روز پانزدهم تیر، همزمان با سراسر کشور، کار اخذ آرای مردم در شعب استان آغاز خواهد شد، گفت: مردم گیلان تا حد امکان در اوایل وقت برای رای دادن به صندوق‌ها مراجعه کنند و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.