حجت الاسلام عربپور گفت: گذر غدیر، کار متفاوت شهرداری کرمان، به مناسبت عید غدیر بود که زیرساخت‌های آن به همت شهرداری اجرا شد و با همکاری مردم شکل گرفت.

گردهمایی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با حضور مدیر این بنیاد، شهردار کرمان و جمعی از مدیران شهرداری در سالن دانشور» شهرداری کرمان برگزار شد.

محسن تویسرکانی، شهردار کرمان، در این جلسه، ضمن تشکر از مدیر بنیاد مهدی موعود (عج) برای شرکت در این جلسه، گفت: اقدامات فرهنگی متعددی ازسوی شهرداری پیرامون موضوع مهدویت انجام شده که اجرای مسابقاتی با موضوع یادشده، از آن جمله است.

وی با تأکید بر لزوم اقدامات فرهنگی بیشتر در زمینه مهدویت افزود: شهرداری نیز در این زمینه، وظایف و رسالتی دارد و باید با تمام توان و کیفیت مطلوب در حوزه‌های فرهنگی مربوط به دین و مذهب وارد شد.

تویسرکانی به همکاری با ستاد اقامه نماز، بنیاد مهدی موعود (عج) و بنیاد غدیر، اشاره و بیان کرد: از جمله نمونه‌های همکاری با این نهادها، اجرای گذر غدیر به مناسبت عید غدیر بود، که نسبت به سال‌های گذشته اقدامی متفاوت شکل گرفت.

حجت‌الاسلام عرب‌پور نیز در این گردهمایی، با قدردانی از شهردار کرمان به این دلیل که در کنار اقدامات عمرانی، موضوعات فرهنگی و دینی را نیز مدنظر قرار داده است، گفت: گذر غدیر ازجمله اقدامات قابل تقدیری بود که شهرداری کرمان، زیرساخت‌های لازم آن را فراهم کرد و با همکاری مردم، کاری پسندیده را شکل داد.

وی در ادامه، خواستار ارتباط نزدیک‌تر و بیشتر بنیاد مهدی موعود (عج) با شهرداری شد و به انجام اقداماتی، چون برگزاری نمایشگاه کتاب‌های مهدویت، اجرای سه‌شنبه‌های مهدوی و برگزاری مسابقات ازسوی بنیاد اشاره کرد.

 حجت الاسلام عرب‌پور از برگزاری جلساتی با موضوعات قرآنی، اجرای تکالیف و ارتباط با امام زمان (عج) خبر داد و بر ضرورت انتقال تجربیات بنیاد‌های مهدوی و ادارات تأکید و تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که کار مورد رضایت خدا و ولی‌عصر (عج) باشد.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام سعید، معاون ادارات و شهرستان‌های بنیاد مهدی موعود (عج) بر ضرورت اقداماتی، چون پیگیری برای انجام کار‌های مقدماتی در ادارات برای سه‌شنبه‌های مهدوی در شهرستان‌ها، پیگیری برای شرکت کارکنان در دوره‌های آموزشی، توجه به مدرسه مجازی مهدویت، ارزیابی تفاهم‌نامه‌ها از لحاظ درنظرگرفتن سهم مهدویت در آن، هم‌افزایی و به اشتراک‌گذاشتن فعالیت‌های ادارات در مناسبت‌های ملی و مذهبی و هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی ادارات تأکید کرد.

در این نشست آموزشی، موضوعاتی با محور آمادگی برای ظهور و تمدن‌سازی و مهدویت در فضای مجازی از سوی حجت‌الاسلام نصوری، کارشناس مهدویت و کارشناس آموزش بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) تشریح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار