نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان در پیام مشترک از مردم دارالمؤمنین همدان برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری دعوت کردند . .

در بخشی از این پیام آمده است : انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که در دوره‌های متوالی فرصتی برای هر ایرانی ایجاد می‌کند تا با حضور پای صندوق رأی، در تعیین سرنوشت خود گام بردارد و با دمیدن روحی تازه در قامت کشور به اعتلای آن کمک کند. 

نقش تأثیرگذار جایگاه ریاست‌جمهوری در خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم شریف، اهمیت انتخابات پیش‌رو را مضاعف می‌کند که ان‌شاءالله در روز پانزدهم تیرماه، مردم فهیم ایران اسلامی در این برهه‌ی حساس با انتخاب فرد اصلح در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت می‌نمایند و در این صحنه‌ی بزرگ ملی و دینی، انتخاباتی باشکوه را رقم خواهند زد که آغازگر فصل جدیدی از پیشرفت کشور خواهد بود. 

در بخش پایانی این پیام آمده است : اینجانبان از مردم شریف، بزرگوار و همیشه در صحنه‌ی پایتخت تاریخ و تمدن ایران دعوت می‌نماییم با اتکاء به خداوند متعال، همراه با ملت آزاده‌ی ایران اسلامی، با حضور هرچه باشکوه‌تر در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان، به پای صندوق‌های رأی آمده و با مشارکت حداکثری، سرنوشت کشور را آنگونه که شایسته است، تعیین نمایند

برچسب ها: انتخابات. ، دعوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار