استاندار مرکزی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هزار و ۳۲۱ واحد تولیدی و صنعتی استان مرکزی که دچار رکود بود احیاء شده و به چرخه تولید بازگشته است.

مخلص الائمه در مراسم یک دهه تولید و تجارت و معرفی واحد‌های منتخب صنعتی و معدنی استان مرکزی و صاحبان صنایع گفت: نهضت احیاء واحد‌های تولیدی و راکد یکی از اقدامات بزرگ دولت سیزدهم است که با تلاش همه دستگاه‌ها و با تأکیدات رئیس جمهور شهید به ثمر نشست.

او با اشاره به اینکه گره گشایی از صنعت و توسعه آن گره گشایی از اقتصاد و توسعه زنجیره صنعت کشور است افزود: برای حل مشکلات صنایع در این مدت ۳۵۸ نشست ستاد تسهیل در استان برگزار شد.

جودکی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی هم با اشاره به اینکه افرادی که پای تولید کشور ایستاده‌اند جهادگر هستند ادامه داد: استان مرکزی رتبه خوبی به لحاظ کسب و کار در کشور دارد که باید با برنامه ریزی از این فرصت برای رشد تولید و اشتغال استفاده کرد.

یوسفی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با اشاره به تولید سالانه ۱۱ میلیون تن پسماند صنعتی در استان از آغاز به کار اقتصاد چرخشی پسماند در صنعت با هدف بازیافت و بازگشت به تولید آن خبر داد.

در این مراسم واحد‌های برتر صنعت و معدن استان مرکزی معرفی شده و با اهدای جایزه و لوح تقدیر از صاحبان و مدیران آنان تجلیل شد.

برچسب ها: تولید ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.