رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید توجهی به گزارش رسانه‌ها در خصوص مناظره اخیر ریاست جمهوری آمریکا ندارد و همچنان بایدن را ترجیح می‌دهد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پاسخ به سوال یک خبرنگار در خصوص مناظره انتخاباتی بین جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و دونالد ترامپ، رقیب او گفت که بخش‌هایی از این مناظره را دیده است، اما مانند گذشته بایدن را به ترامپ ترجیح می‌دهد و این نظر او تغییری نکرده است.

به گزارش رویترز، پوتین در ادامه گفت توجه چندانی به گزارش‌های جزئی رسانه‌ها در خصوص این مناظره نداشته، گرچه نمی‌تواند آنها را نادیده بگیرد. 

پوتین همچنین به اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر اینکه می‌تواند جنگ اوکراین را به سرعت پایان دهد واکنش نشان داد و گفت که روسیه او را جدی می‌گیرد، اما هیچ اطلاعی از جزئیات طرح پیشنهادی ترامپ برای صلح ندارد. 

پوتین پیش از این نیز گفته بود که مسکو آمادگی دارد با هر کسی که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود کار کند، اما بایدن را به این دلیل که فردی «قابل پیش‌بینی» است، ترجیح می‌دهد.

دونالد ترامپ اخیرا ابراز نگرانی کرده و می‌گوید بایدن قدرت گفتگو و مذاکره با افراد قدرتمند جهان مثل روسای جمهور روسیه و چین را ندارد. او همچنین بار‌ها ادعا کرده که در صورت رئیس جمهور شدن می‌تواند ظرف ۲۴ ساعت جنگ اوکراین را به پایان برساند.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۵ تير ۱۴۰۳
چی شد آقا پوتین قبلاً که با ترامپ خیلی ایاغ بودین که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۵ تير ۱۴۰۳
بله چون ترامپ با کسی شوخی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۴ تير ۱۴۰۳
حالم از پوتین و دوستانش به هم میخورد
آخرین اخبار