اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان، طی بیانیه ای، ضمن دعوت همه آحاد مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری را نشانه اقتدار، توسعه و آینده کشور دانستند.

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان، در بیانیه‌ای از همه مردم به ویژه همکاران خود در استان و سایر نهاد‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دعوت کردند تا ضمن حضور حداکثری در عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات پیش رو، همه اقوام و دوستان و آشناسان خود را به حضور و افزایش مشارکت در عرصه انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

در این بیانیه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره انتخابات مبنی بر اینکه «شرکت در انتخابات واجب است و واجب عینی» آمده است: ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ تجلّی حضور ملتّ در صحنه انتخابات است که بیش از ۴۵ سال، با وجود تمام توطئه‌ها و فتنه ها، تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی و معیشتی و غیره، با عظمی راسخ، در راستای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده و با حضور حداکثری و آگاهانه در صحنه‌های مختلف، از جمله اننتخابات، راهپیمایی ها، تظاهرات و ... ضمن اعلام پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی که خون‌های زیادی برای استوار ماندن آن بر زمین ریخته شده تاکید کرده و به شهدا و امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب لبیک گفته اند. 

در ادامه این بیانیه آمده است: عرصه انتخابات سرنوشت ساز و رای دادن یک حق است، امید که در اجرای این نقش انتخاب اصلح به عنوان یک اصل واقع شود و در این زمینه توجه به مولفه‌های اعلام شده امامین انقلاب اسلامی مورد ملاک قرار گیرد. در پایان این بیانیه از جامعه تعاون، کار و تلاش استان دعوت می‌گردد در روز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور و مشارکت حداکثری خود برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار