مدیر جهادکشاورزی میاندوآب گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۶۸۲ تن گندم از کشاورزان این شهرستان توسط مراکز خرید تضمینی خریداری شده است.

رضا مقدم مدیر جهادکشاورزی میاندوآب با اشاره به خرید بیش از ۱۶ هزار و ۶۰۰ تن گندم از کشاورزان در این شهرستان، گفت: میاندوآب یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در استان و منطقه به شمار می‌رود و کشاورزی از مهمترین محور‌های توسعه اقتصادی بوده و این شهرستان نقش مهمی در امر تولید محصولات کشاورزی در استان و منطقه ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۱۸ هزار و ۶۱۹ هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت این محصول رفته است، افزود: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۹۳ هزار تن گندم از اراضی زیر کشت این محصول در میاندوآب برداشت شود.

وی، با بیان اینکه تمهیدات لازم نیز برای برداشت و خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در این شهرستان اندیشیده شده است، اظهار کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۶۸۲ تن گندم از کشاورزان منطقه توسط مراکز خرید تضمینی این شهرستان خریداری شده است.

مدیر جهادکشاورزی میاندوآب افزود: مراکز خرید تضمینی غلات و کلزا، همه‌روزه حتی در روز‌های تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب، محصول تولیدی کشاورزان منطقه را دریافت کرده و در راستای حمایت از کشاورزان نیز کارشناسان جهادکشاورزی، عاملان تشخیص و ذیحسابی با حضور تمام‌وقت در مراکز خرید بر روند خرید تضمینی نظارت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.