همایش ملی خانواده سبز در استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

سعید یوسف پور مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: همایش ملی خانواده سبز تا ۱۶ تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: با همکاری دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در ۹ بخش آغاز به کار کرد که یکی از این بخش‌ها محیط زیست و خانواده بود.

یوسف پور اضافه کرد: این رویداد سکویی برای شناسایی، ارتقا و حمایت از زیست بوم خانواده ایرانی توسط نوآوران اجتماعی و فعالان مردمی و روایت‌گر پیشرفت خانواده و نقش آن در جامعه، مبتنی بر الگوی خانواده ایرانی اسلامی به جهان است.
وی افزود: برای این تفاهم نامه و رویداد ملی یک همایشی تحت عنوان خانواده سبز با هدف «ترویج تصویری پویا، مولد و بالنده از خانواده دوستدار محیط زیست و نهادینه سازی سبک زندگی سبز و پایدار در مسیر توانمندسازی خانواده‌های ایرانی» برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


یوسف پور گفت: خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه www.fceii.ir ثبت نام کنند و مستندات خود را طبق محور‌های اعلامی در سایت، به حوزه آموزش و مشارکت مردمی حفاظت محیط زیست استان ارائه دهند.

مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بعد از ثبت نام افراد، حفاظت محیط زیست استان مستندات را بررسی و بعد از تأیید نهایی پنج مورد آن را به سازمان محیط زیست کشور برای بررسی نهایی معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: تا کنون مکاتباتی را با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی استان داشته‌ایم که چنانچه خانواده‌ای منطبق با شاخص‌ها در راستای محیط زیست انجام داده است به ما معرفی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.