مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی گفت: روزانه ۲۲۰ نفر از نیرو‌های آتش‌نشان برای پوشش ایمنی شعب اخذ رأی در شهر اصفهان فعال هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: روزانه ۲۲۰ نفر از نیرو‌های آتش‌نشان طی روز‌های  پانزدهم و شانزدهم تیر برای پوشش ایمنی شعب اخذ رأی در شهر اصفهان فعال هستند.

سرآتشیار محمدمهدی مقدس‌زاده  با اشاره به برگزاری دور نخست چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و بررسی ایمنی شعب اخذ رأی توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: در دوره قبل ۹۰۰ شعبه اخذ رأی در اصفهان داشتیم که این شعب با توجه به حوزه استحفاظی هر ایستگاه برای بازدید و بررسی ایمنی دسته‌بندی شد.

او با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در دوره دوم و تعدد شعب اخذ رأی در اصفهان گفت: در این دوره نیز پوشش ایمنی این شعب توسط سازمان آتش‌نشانی انجام خواهد شد و در  روز‌های  پانزدهم و شانزدهم تیر نیرو‌های شیفت استراحت این سازمان فراخوانی و تمام مرخصی‌ها لغو شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به استقرار خودروی اطفائیه آتش‌نشانی به‌صورت ۲۴ ساعته در سه محل اصلی شمارش آرا و ستاد انتخاباتی مصلی، فرمانداری و شورای نگهبان تصریح کرد: تمام مدیران ارشد و مسئولان ایستگاه‌های آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل برای بازدید از محل‌های شعب اخذ رأی هستند.

مقدس‌زاده ادامه داد: ستاد مرکزی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان واقع در میدان بزرگمهر پانزدهم تیر با شماره صندوق ۴۲ میزبان شهروندان و کارکنان این سازمان در برگزاری دوره دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.