مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از آماده باش مجدد کلیه مدیران و کارکنان حوزه ارتباطات استان، برای پایداری ارتباطات در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

 اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در آستانه برگزاری دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ضمن اعلام آماده باش مجدد کلیه مدیران و کارکنان حوزه ارتباطات در استان یزد گفت: تیم‌های ویژه گشت و بازرسی زیرساخت و مخابرات منطقه جهت مدیریت، نظارت و پایش شبکه‌های ارتباطی برای پایداری ارتباطات در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری  تا پایان انتخابات در کنار مردم هسند .

وی با اشاره به اهمیت پایداری شبکه‌های ارتباطی استان در روز انتخابات افزود: به همین منظور همچون مرحله قبل، دستور آماده باش کامل توسط مدیران حوزه ارتباطات به مجموعه‌های مربوطه صادر گردیده و ستاد اصلی کمیته انتخابات در مرکز استان بصورت برخط با کلیه مراکز مخابراتی در شهرستان‌ها در ارتباط خواهد بود و وضعیت ارتباطات در استان به منظور آغاز رای گیری از ساعت اولیه صبح جمعه ۱۵ تیرماه تا پایان ساعت تعیین شده برای انتخابات تحت رصد قرار می‌گیرد.

فداکار بیان کرد: در جهت بالا بردن ضریب اطمینان و حفظ پایداری شبکه ارتباطی، تیم‌های ویژه گشت و بازرسی توسط مجموعه کارکنان در اداره کل ارتباطات، مدیریت زیرساخت و مخابرات منطقه در سطح شهرستان‌های مختلف استان فعال شده است.

مدیرکل ICT استان یزد در پایان با اشاره به پایداری کامل شبکه ارتباطی در مرحله اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: تیم‌های گشت و بازرسی شبکه‌های ارتباطی استان در بررسی خطوط فیبرنوری زمینی و هوایی موارد قابل توجهی از حفاری‌های غیر مجاز را شناسایی کرده و از قطعی خطوط فیبرنوری در جریان برگزاری انتخابات جلوگیری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار