رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: طبق اطلاعیه وزارت کشور، تصویربرداری از تعرفه رای حتی به صورت انفرادی ممنوع است. 

رحمان جلالی صبح جمعه ۱۵ تیر ماه در ارتباط زنده با شبکه استانی کرمان و تشریح فرآیند اخذ رای در استان گفت: هم‌استانی‌ها از ساعات اولیه شروع فرآیند انتخابات، حضور موثری پای صندوق‌های رای دارند.

وی بیان کرد: اتاق وضعیت ستاد انتخابات استان نیز با حضور اعضای شورای تامین و اعضای ستاد انتخابات کار خود را آغاز کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان افزود: ۲ هزار و ۴۲۷ شعبه اخذ رای قبل از ساعات ۸ صبح امروز کار خود را آغاز کرده‌اند و تا این لحظه هیچگونه حاشیه امنیتی و اجرایی نداشته‌ایم.

جلالی تصریح کرد: آخرین اطلاعیه وزارت کشور مبنی بر این است که گرفتن عکس از تعرفه رای حتی به صورت انفرادی ممنوع است و فرآیند اخذ رای نیز با دو مدرک هویتی شناسنامه و کارت ملی هوشمند ممکن است.

وی گفت: تا الان که سامانه جامع آمار را رصد کرده‌ایم، حضور مردم قابل قیاس با حضور در هفته قبل نیست و حضور باشکوه مردم نوید این را می‌دهد که مشارکت مردم از میانگین کشوری بیشتر است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانومعاون سیاسی استاندار کرمان نیز گفت:تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور اندیشیده شده است.

جلالی افزود: یک صندوق کمتر از دوره گذشته داریم، که دلیل این موضوع ادغام صندوق در سایر صندوق‌ها و استفاده از صندوق سیار برای پوشش منطقه مزبور به دلیل تعداد کم واجدین شرایط رای دادن در آن منطقه بوده است.

برچسب ها: انتخابات ، ممنوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار