صالح زاده گفت: مردم شادگان در دور دوم شور و شوق بیشتری برای تعیین سرنوشت خود نشان داده و به شعب اخذ رای مراجعه کرده‌اند.

جمال صالح‌زاده فرماندار شادگان می گوید: شهروندان شادگان همانند امت ایران اسلامی حساسیت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را درک کرده و با حضور آگاهانه فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

او افزود: به لطف خدا و با دعوت معتمدین و سران طوایف مردم شادگان در دور دوم انتخابات شور و شوق بیشتری از خود نشان دادند و با آغاز فرآیند رای گیری پای صندوق‌های رای آمدند.

به گفته آقای صالح زاده حضور حداکثری در انتخابات دشمن را با یاس و ناامیدی مواجه خواهد کرد ضمن اینکه این حضور، ایرانی قوی خواهد ساخت.

فرماندار شادگان با بیان اینکه مردم شادگان به خصوص سران طوایف و شیوخ در تمامی صحنه‌ها یار و یاور نهضت جمهوری اسلامی بودند گفت: امروز نیز این مردم نقش تعیین کننده‌ای خواهند داشت و با حضور حداکثری بار دیگر دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ادا خواهند کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: به لطف خدا مردم شادگان میزان حساسیت انتخابات ریاست جمهوری را می‌دانند و در دور دوم شور و شوق بیشتری برای تعیین سرنوشت خود نشان داده و به شعب اخذ رای مراجعه کرده‌اند.

فرماندار شادگان گفت: نقش اساسی مردم در صحنه‌های مختلف، مسئولیت و وظیفه مسئولان را دوچندان کرده و باید برای حل مسائل و مشکلات آنها بیشتر تلاش کنند..

صالح زاده اضافه کرد: ۹۶ شعبه اخذ رای در شادگان و بخش مرکزی، ۲۴ شعبه در بخش خنافره و ۱۶ شعبه در شهر دارخوین به صورت ثابت و سیار برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.