استاندار مرکزی: پیوند میان مردم و نظام اسلامی با حضور پُرشور در انتخابات تقویت می‌شود.

استاندار مرکزی صبح امروز در دقایق اولیه رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در جریان بازدید سرزده از برخی شعب سطح اراک، گفت: امروز یکی دیگر از روز‌های سرنوشت‌ساز و تعیین کننده در مسیر پیشرفت کشور است.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات، پیوند بین مردم و نظام اسلامی را تقویت خواهد کرد، افزود: انتخابات در کشوری که نظام مردم‌سالاری دینی در آن حاکم است در تقویت مولفه‌های امنیت ملی و عناصر اقتدار و انسجام اجتماعی تأثیرگذار است و حضور پرشور مردم موجب سرشکستی دشمن خواهد شد.

او در ادامه گفت: این طول مدت از عمر یک انقلاب بی سابقه است و حضور مردم این پیام را مجدد به جهان منعکس می‌کند که بخش جمهوری نظام که مبتنی بر مردم‌سالاری است کماکان بر پایه‌های مردم استوار است. حفظ جمهوری اسلامی منوط به حضور مردم در صحنه بوده و مشارکت در انتخابات یکی از مصادیق آن است. انتخابات علاوه بر اینکه تکلیف مردم است، حق مردم هم هست و در انتخابات مردم باید هم به تکلیف عمل کنند و هم از حق خود استفاده کنند. چهار سال نظام اجرایی کشور تحت تاثیر انتخاب امروز مردم است و مشارکت مردم در عین انتخاب اصلح حائز اهمیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.