مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: بعد از وقفه طولانی شاهد از سرگیری پرواز از فرودگاه شهدای رفسنجان هستیم.

علی جزینی زاده مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت‌: انجام پروازی ایمن رسالت اصلی شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران است و در این راستا پروژه‌های ویژه فرودگاهی از جمله بهسازی سطوح پروازی، ترمینالی، محاوط، اجرای لایتینگ (سامانه روشنائی سطوح پروازی) این فرودگاه انجام شده است تا امروز بتوانیم شاهد ورود ایمن وامن پرواز‌ها و سرویس دهی لازم به مردم شریف شمال استان خصوصا شهرستان رفسنجان باشیم.

جزینی زاده آماده سازی بخش‌های عملیات هوانوردی را حیاتی ارزیابی کرد و افزود: بهسازی برج کنترل ترافیک هوایی وسایرامورمرتبط به بخش هوانوردی مانند سامانه‌های کمک ناوبری، حفاظتی، مراقبتی و کمک بازرسی نیزبه سامانه‌های به روزمجهز ونظارت می‌شوند، همچنین امور مرتبط به هوانوردی، طرح‌های پروازی و آتش نشانی وهدایت زمینی هواپیما نیز در کنارسایر بخش‌ها اموری است که از سوی همکاران ما بصورت شبانه روزی در حال رصد و انجام وظایف محوله هستند.

وی آغاز پرواز‌های برنامه‌ای فرودگاه رفسنجان را از۱۳تیرماه اعلام کرد.

وی ضمن تاکیدبر حمایت مسئولین محترم شهرستان برای ادامه پرواز‌ها بیان کرد: از حضور شرکت‌های هواپیمایی مختلف در فرودگاه‌های استان استقبال می کنیم.

به گفته وی، پرواز تازه افتتاح شرکت هواپیمایی سا‌ها، عصرروز‌های چهارشنبه هر هفته ازتهران به رفسنجان و بالعکس انجام می‌شود.

برچسب ها: پرواز ، هوانوردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار