فرماندار ویژه مهاباد گفت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای نشان از بصیرت، درک بالا و موقعیت‌شناسی آنان نسبت به اهمیت مشارکت بوده که شایسته قدردانی است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در پای صندوق‌های رای و در بین خبرنگاران گفت: خوشبختانه مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به هفته گذشته بیشتر بوده و افرادی که دور اول موفق به رای دادن نشدن، امروز فرصت مشارکت در این رویداد سیاسی را دارند.

وی اضافه کرد: انتخاب رئیس‌جمهوری با رای حداکثری مردم ضمن اقتدار بخشی به جایگاه ریاست جمهور می‌تواند زمینه برگزیده‌شدن فرد اصلح را نیز فراهم خواهد کرد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه فرآیند رای‌گیری از ساعت ۸ صبح بدون هیچ مشکلی در سطح شهر و روستا در حال برگزاری است، در ادامه گفت: این دوره به مانند هفته گذشته ۱۴۴ شعبه اخذ رای به همراه ۲ هزار و ۵۹۲ نفر عوامل اجرایی در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.

عباسی ریاست‌جمهوری را مهم‌ترین فرد اجرایی کشور دانست و گفت: مردم با حضور همگانی خود سرنوشت کشور را برای ۴ سال آینده رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه ذات جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است و از مردم خواست با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای به بهترین نحو ممکن مطالبات خود از دولت پیگیری کنند.

دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز آغاز می‌شود.

شهرستان مهاباد ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.