باشگاه ذوب آهن مصمم است با ورود جدی به فصل نقل و انتقالات، برنامه‌های سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را برای جذب بازیکنان محقق سازد.

 باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد: این باشگاه در پی حمایت مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن، مصمم است با ورود جدی به فصل نقل و انتقالات، برنامه‌های سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را برای جذب بازیکنان محقق سازد.

در پی برگزاری جلسات کارشناسی و فنی میان نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه و محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقرر شد از روز شنبه هفته آینده، دست‌اندراکان این تیم اصفهانی به فصل نقل و انتقال ورود کنند.

باشگاه ذوب‌آهن روز جمعه اعلام کرد: در ملاقات اخیر ربیعی با مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن، مهدی کوهی با اعلام حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های سرمربی تیم در فصل آینده، مقرر کرد تا اقدامات لازم برای موفقیت هرچه بیشتر تیم فوتبال ذوب‌آهن مانند فصل گذشته صورت گیرد.

 ذوب‌آهن اصفهان در پایان لیگ برتر بیست و سوم با کسب ۴۲ امتیاز و با ۳۰ گل زده در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت تا نسبت به فصل قبل چهار رتبه پیشرفت و هشت امتیاز بیشتر کسب کند و به بهترین نتیجه خود در ۶ سال اخیر دست یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار