خطیب جمعه دزفول گفت: همه برای دعوت مردم و افزایش مشارکت در انتخابات و همچنین معرفی نامزد اصلح به دیگران مسوولیت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور خطیب جمعه دزفول در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر گفت: رییس جمهور منتخب، رییس جمهور کل ملت ایران است و همه برای موفقیت دولت جدید باید به او کمک کنند.

او انتخابات ریاست جمهوری را بسیار مهم دانست و ادامه داد: همه برای دعوت مردم و افزایش مشارکت در انتخابات و همچنین معرفی نامزد اصلح به دیگران مسوولیت دارند.

امام جمعه دزفول، ‌انتخابات را واجبی شرعی دانست و گفت: سرنوشت ۸۰ میلیون نفر جمعیت کشور امروز و با تک تک آرای مردم تعیین می‌شود.

حجت الاسلام بهرامپور، تلاش برای انتخاب نامزد اصلح را تکلیف شرعی دانست و اضافه کرد: امروز دولت اسلامی وظایفی به عهده دارد که باید در جهت فراهم سازی امکان مطالبه گری از مسوولان به خوبی برای مردم تبیین شوند.

او افزود: انتخاب رییس جمهوری توانمند، پرتلاش و ‌ولایتمدار فرصت گره گشایی از مسایل مبتلا به کشور را فراهم می‌کند.

خطیب جمعه دزفول با ابراز امیدواری برای موفقیت رییس جمهور منتخب ادامه داد: وجود پر اثر،‌ گرانقیمت و موثر رهبر معظم انقلاب در کشور موجب تقویت دولت‌های مختلف و جلوگیری از انحراف در مسیر انقلاب شده است.

حجت الاسلام بهرامپور بیان کرد: برخی کوتاهی مسوولان طی سال‌های گذشته موجب شد تا نظام اسلامی در رسیدن به اهداف خود و حل مسایل اقتصادی موفق نشود که انتخاب درست ریاست جمهوری می‌تواند این کم کاری‌ها را جبران کند.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی مرهون خون صدها هزار شهید است و این خون‌های پاک و مطهر اجازه شکست این نظام را نخواهند داد.

خطیب جمعه دزفول همچنین گفت: روز شنبه پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری روز وحدت ملی است و باید اختلافات را کنار گذاشت.

حجت الاسلام بهرامپور افزود: دشمن برای ضربه زدن به ایران و نظام اسلامی در کمین نشسته است و نباید خطای دهه ۸۰ بار دیگر در کشور تکرار شود.

او ادامه داد: انتخابات، امانتی بود که مردم با حضور گسترده خود در این رویداد حساس، این امانت را به رییس جمهور منتخب می‌سپارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.