امام جمعه موقت همدان بر حضور آحاد مردم در صحنه انتخابات و مشارکت بالا و حماسه سازی دیگر تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن فاضلیان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه انتخابات گفت: مردم ایران اسلامی فهم صحیح و درستی از موقعیت امروز کشور دارند و با دقت زمینه انتخاب بهترین گزینه ریاست جمهوری را فراهم می‌کنند.

 او افزود: یکی از مهمترین ملاک ها در انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری، اعتقاد عملی به مبانی انقلاب و ولایت فقیه است که مردم باید به آن توجه کامل داشته باشند و حضور پرشور مردم در تعیین سرنوشت نقش اساسی دارد. امام جمعه موقت همدان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) تاکید کرد: محوری‌ترین حرکت نهضت سیدالشهدا(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود که احیای این فریضه واجب باید اساس حرکت جامعه اسلامی قرار گیرد که بهترین راه نجات و سعادت جامعه است.

حجت الاسلام فاضلیان در بخشی دیگر از سخنان خود به آغاز دهه امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و تصریح کرد: در واقعه عاشورا محور قیام امام حسین(ع) برپاداشتن امر به معروف و نهی از منکر بوده و همه مردم در هر مقام و مسئولیتی باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند و این فریضه الهی تنها به قشری خاص یا رفتاری خاص منحصر نباشد.

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.