امامان جمعه و خطبای شیعه و اهل سنت شهرستان‌ها و مناطق مختلف هرمزگان با دعوت از مردم برای حضور گسترده پای صندوق‌های رای، به مهمترین مسائل منطقه خود اشاره کردند.

 نماز جمعه سیریک

حجت‌الاسلام سالاری امام جمعه شهرستان سیریک گفت: انتخابات ارمغان جمهوری اسلامی است و رئیس جمهور منتخب باید کشور را با قاطعیت به سوی جلو حرکت دهد.

نماز جمعه قشم 

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم گفت: مالیات یک درآمد مشروع برای کشور و توسعه متوازن در مناطق است، اما متاسفانه عدالت مالیاتی در هرمزگان وجود ندارد چرا که مدیران پروازی بزرگترین مانع پرداخت مالیات شرکت‌های بزرگ در استان هستند.

 نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم گفت: دور دوم چهاردهمبن دوره ریاست جمهوری یکی از اساسی‌ترین و حساس‌ترین بزنگاه‌های حضور مردم است که می‌توانند با شرکت گسترده خود پشتیبان نظام و رییس جمهورشان باشند و جهان را به حیرت وادارند.

نماز جمعه بندرخمیر

حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان خمیر گفت: از همه مؤثرین و روحانیون شیعه و اهل سنت می‌خواهیم در محافل و مجالس خود زوایای واقعه عاشورا را شرح دهند.

 نماز جمعه میناب

حجت الاسلام علی رنجبری امام جمعه موقت میناب گفت: نخستین شرط رئیس جمهور آینده با خدا و مردم باید این باشد که همکاران و مشاوران انقلابی، کارآمد و امین انتخاب کند.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز گفت: مشارکت بالا در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری ایران را قدرتمند می‌کند و موجب گشایش و رفع مشکلات اقتصادی مردم می‌شود.

نماز جمعه جاسک 

حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک گفت: جهاد تبیین یک ضرورت است که باید دستاورد‌های انقلاب را باید به مردم گفت و آنچه امروز در حال اتفاق است جنگ روایت‌ها است.

 نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه حاجی آباد گفت: رئیس جمهور منتخب باید با خداوند متعال عهد و پیمان ببندد، چون مردم به او اعتماد کردند و پس از انتخاب اشخاص و کارگزارانی برای مسئولیت‌های کشور قرار ندهند که با نظام اسلامی مشکل داشته باشند.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: قوام نظام اسلامی با مشارکت مردم است و انتخابات باید وحدت آفرین باشد نه اختلاف افکن.

 نماز جمعه رودان

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان رودان گفت: مردم فرصت دفاع از ارزش‌های را از دست ندهند، زیرا مشارکت در انتخابات امروز مصداق یک جهاد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.