رئیس ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمام شعب اخذ رای استان توسط بازرسان ویژه به صورت محسوس و نامحسوس رصد می‌شوند گفت:تبلیغات در اطراف شعب اخذ رای جرم تلقی می‌شود.

 تراب محمدی یکی از مفاد قانونی مهم ممنوعیت هر گونه تبلیغات را مربوط به مسیر عبور افراد در اطراف محل‌های اخذ رای اعلام کرد و گفت: بازرسان انتخابات با دقت تمام این موارد را کنترل کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تعدی از قانون با متخلفان به شدت برخورد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرصت تبلیغات ۲۴ ساعت قبل از رای گیری به اتمام رسیده است یادآور شد: ما به هیچ عنوان مایل به تشکیل پرونده برای چنین تخلفاتی نیستیم اما در صورت بی توجهی به تذکرات بازرسان به طور قطع پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

تراب محمدی از مسئولان ستاد‌های انتخاباتی هر ۲ نامزد ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی درخواست کرد تا نمایندگان و افراد منتسب خود را به اطراف شعب اخذ رای گسیل نکنند چون در صورت مشاهده این افراد توسط عوامل امنیتی دستگیر می‌شوند و مسئولیت آنها بر عهده روسای ستاد‌های مزبور است.

وی ادامه داد: تمام مسئولان برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی تمام توان و تلاش خود را صرف کرده اند تا این انتخابات بدون کمترین مشکل و به صورت سالم جریان یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.