مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: حضور پرشور ملت ایران به ویژه مردم استان در پای صندوق‌های رای، سرمایه‌گذاری‌های کلان دشمنان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات را بی نتیجه کرد.

حجت الاسلام کریم حسینخانی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: ملت ایران برای چندمین بار متوالی دشمنان را مایوس کرده و نشان دادند نسبت به سرنوشت کشور خود بی تفاوت نیستند.

وی انتخابات را یکی از موهبت‌های انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: این حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای در هیچ کشوری پیدا نمی‌شود.

وی ادامه داد: مشارکت دوباره ملت ایران در انتخابات، باعث شد تا تیر دشمنان به سنگ بخورد و بدانند مردم ایران در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی در حرکت است و هرگز عرصه تصمیم گیری برای آینده کشور را رها نخواهند کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات، هوای تازه در رگ‌های جامعه است و شادابی و نشاط در جامعه به وجود می‌آورد.

حجت الاسلام حسین‌خانی به حضور پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و افزود: حضور در انتخابات، نسبت به دوره قبل پرشورتر و این حضور نشان وفاداری به نظام و انقلاب است.

دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم همزمان با سراسرر کشور از هشت صبح امروز، جمعه آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.