رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا این لحظه فرآیند برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نقاط مختلف استان با سلامت، امنیت و آرامش کامل در حال انجام است.

محسن حسین میرزایی اظهار داشت: در یک کار پرحجم مستمر شبانه‌روزی تمهید لازم برای برگزاری انتخابات در استان همزمان با کشور آغاز شد.

وی با اشاره به دسترسی آسان مردم چهارمحال و بختیاری به شعبه‌های اخذ رأی، افزود: متولدین ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن واجد شرایط رای دادن در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار یا کارت ملی هوشمند برای رای دادن الزامی است و دارندگان شناسنامه‌های قدیمی باید کارت ملی همراه خود داشته باشند.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی یادآور شد: کسانی که به از دلیلی قادر به نوشتن رای خود نیستند یکی از اعضای خانواده با معتمدان را برای نوشتن رای خود همراه داشته باشند.

وی گفت: تمامی ادارات ثبت احوال استان برای رفع مشکلات شناسنامه‌ای در سراسر استان فعال هستند.

حسین‌میرزایی بیان داشت: از مردم چهارمحال و بختیاری دعوت می‌شود تا با حضور پرشور در انتخابات برگ زرینی دیگری بر افتخارات استان اضافه کنند.

وی تاکید کرد: ۷۹۵ شعبه اخذ رأی برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شده که از این تعداد شعبه اخذ رأی ۵۷۴ شعبه ثابت و۲۲۱ شعبه سیار است.

حسین میرزایی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از تعداد کل شعب اخذ رأی ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۴ شعبه روستایی پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار