دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مذاکرات برای تبادل اسرا و برقراری آتش‌بس در غزه هفته آینده از سر گرفته می‌شود.

پس از آنکه رئیس موساد که در رأس هیئت مذاکره‌کننده صهیونیست‌ها به قطر رفته بود از مذاکرات تبادل اسرا بازگشت، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این مذاکرات هفته آینده از سر گرفته می‌شود و این بار هیئت جدیدی به دوحه فرستاده خواهد شد.

به گزارش الجزیره به نقل از دفتر نتانیاهو، همچنان شکاف‌هایی بین طرف‌های مذاکره‌کننده وجود دارد. گفته می‌شود مذاکرات امروز ساعات زیادی طول کشیده و بعد از این نیز ممکن است تا چند هفته ادامه پیدا کند. 

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی می‌گوید تیم مذاکره‌کننده اسرائیل شرط حماس برای انتخاب نام اسرای فلسطینی که قرار است آزاد شوند را رد کرد. همچنین این رژیم می‌خواهد از توانایی خود برای از سرگیری جنگ اطمینان حاصل کند. این کانال همچنین به نقل از منابع خود در ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که ممکن است نظامیان صهیونیست پس از توافق مجبور شوند از گذرگاه رفح در جنوب غزه عقب‌نشینی کنند.

همزمان شنیده‌ها حاکی از آن است که اختلاف بر سر پذیرش توافق در میان سران صهیونیست به شدت افزایش یافته است. رسانه‌ها به نقل از منابع امنیتی اسرائیل می‌گویند مقام مسئول پرونده اسرا در ارتش گفته است در صورتی که نتانیاهو بخواهد در مذاکرات کنونی کارشکنی کند، استعفا می‌کند.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
خلچه
۲۳:۳۲ ۱۵ تير ۱۴۰۳
طوفان الاقصی عجب طوفانی بود ، الله اکبر الله اکبر
آخرین اخبار