رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری خوزستان گفت: همزمان با پایان مهلت رای گیری تراکم جمعیت را شاهد هستیم و در برخی نقاط نیز شمارش آرا آغاز شد.

حجت الله دهدشت رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری خوزستان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم خوزستان در پای صندوق‌های رای گفت: دومین دوره چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز پانزدهم تیرماه آغاز و تا ساعت ۲۴ به دلیل حضور پرشور مردم تمدید شد.

او افزود: طبق قانون از ساعت ۲۴ در شعب اخذ رای استان بسته شد اما رای گیری از حضاران در شعب تا آخرین نفر ادامه خواهد داشت.

آقای دهدشت ادامه داد: شمارش آرا با پایان یافتن زمان انتخابات با نظارت دقیق بازرسان و ناظران، نمایندگان قانونی نامزدها و عوامل اجرایی انجام خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری خوزستان با اشاره به حضور پرشور مردم خوزستان در این دوره از انتخابات اضافه کرد: از بعد از ظهر با خنک شدن هوا در استان ازدحام مردم برای شرکت در این کارزار سیاسی و اجتماعی افزایش یافت.

این مقام مسئول گفت: در این دوره از انتخابات شاهد حضور پرشور جامعه ورزشی، اصناف و کارگران در پای صندوق‌های رای بودیم و میزان مشارکت نسبت به دوره اول افزایش چشمگیری داشت.

او از تمامی اقشار مختلف درخواست کرد تا از گمانه‌زنی نتیجه انتخابات در فضای مجازی خودداری کرده و مردم نتیجه نهایی را از وزارت کشور دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.