نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک از حضور گسترده و پرشور آحاد ملت ایران به خصوص مردم ولایت‌مدار و زمان شناس سرزمین آفتاب در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این پیام آورده است: مردم آگاه و زمان‌شناس استان مرکزی با حضور پرشور، معنادار و شایسته تحسین خود، بار دیگر عزم و اراده پولادین خود را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادند و در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کردید.

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک برنده اصلی این انتخابات، مردم بصیر و زمان‌شناسی هستند که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردند که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، در ۴۵ سالگی خود همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این پیام از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات استان شامل فرمانداران، بخشداران و اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، عوامل امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و نامزد‌ها و حامیان آنان تشکر کرده است.

برچسب ها: انتخابات ، رای گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.