مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از واریز ۵ هزار میلیارد ریال به حساب کشاورزان گندمکار استان خبر داد.

وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت:با پیگیری‌های صورت گرفته توسط استاندار و مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولید محصولات کشاورزی استراتژیک، گندمکاران مازندرانی که تا ۱۳ تیرماه امسال گندم مازاد بر نیاز خود را تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله استان دادند ۳۵ درصد از مطالبات خود را دریافت کردند.

او با بیان اینکه از زمان آغاز خرید تضمینی گندم در استان حدود ۲۵ هزار سند مربوط به تحویل گندم کشاورزان استان در سامانه بانک بارگذاری شد، افزود: با همت کارشناسان اداره کل غله حدود ۲۵هزار سند ثبت شده در سامانه که مربوط به محموله‌های تحویلی حدود ۱۱ هزار کشاورز می‌باشد در سریعترین زمان ممکن و بدون وقفه پس از تحویل گندم توسط کشاورز به بانک ارسال شد.

وفائی نژاد گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار میلیارد ریال وجه گندم از طریق بانک عامل به حساب کشاورزان استان واریز گردید.

او در خصوص باقیمانده مطالبات نیز ابراز امیدواری کرد با تخصیص منابع لازم به صورت متمرکز پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله مازندران همچنین به میزان خرید تضمینی گندم در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ۸۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان مازندران تحویل گرفته شد.

وفائی نژاد افزود: هم اکنون با پایان یافتن گندم در مزارع دشت استان و آغاز برداشت در مناطق میان بند و کوهستانی، مراکز خرید تضمینی گندم در این مناطق و مرکز سیلوی شهید میرزاپور نکا آمادگی لازم برای دریافت محصول گندم از کشاورزان عزیز استان را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.