مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی انتخابات را جلوه‌ای از مردم سالاری دینی و هدیه نظام اسلامی به مردم عنوان کرد.

حجت الاسلام شاهبیگی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: انتخابات ۱۵ تیر یکی از انتخابات‌های منحصر به فرد بود که با چابکی و در صحت و سلامت برگزار شد.

او با اشاره به اینکه مشارکت مطلوبی در این انتخابات رقم خورد، افزود: انتخابات هدیه نظام اسلامی به مردم است و این عین مردم سالاری دینی است.

حجت الاسلام شاهبیگی با بیان اینکه هموطنان خارج از کشور نیز در انتخابات شرکت کردند و برخی نیز مورد فحاشی و برخورد‌های زشت قرار گرفتند، اظهار کرد: در داخل کشور نیز فضای امنی برای انتخابات فراهم شد و در بهترین شرایط رقابت حقیقی رقم خورد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی تصریح کرد: در هر ۲ تفکر و گروهی که در انتخابات حضور داشتند، نخبگانی حضور داشتند که باعث بالا رفتن تب انتخابات شده بود.

او عنوان کرد: مردم سالاری دینی دشمن‌های زیادی دارد که دشمنان عدم مشارکت در انتخابات را دنبال می‌کردند، اما از برکات خون شهید رئیسی این است که مشارکت مجددا افزایش یافت.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام شاهبیگی با بیان اینکه مشارکت بالا پس انداز امنیت برای کشور است، ادامه داد: نخبگان و مردم عادی جامعه در این انتخابات حضور یافتند و دیگران را نیز به حضور در این حماسه بزرگ دعوت کردند که خط تحریم انتخابات را شکست.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: زنان در صحنه‌های مختلف در نظام اسلامی حضور داشته اند و در انتخابات نیز بانوان با هنر و لسان بهتری در امور مربوط به این موضوع عمل کردند و در عمل دیده شد که حرف‌های دشمن درباره بانوان نادرست است.

او اظهار کرد: مردم استان در این انتخابات مشارکت بالایی را رقم زدند و می‌توان گفت با وسعت و پراکندگی استان، معجزه مشارکت در استان رقم خورد.

حجت الاسلام شاهبیگی بیان کرد: در زمان پس از انتخابات باید جشن همبستگی برگزار و از دولت حمایت کرد و رفاقت و صمیمیت را ایجاد کرد؛ همچنین منتخب مردم باید بداند که وامدار مردم و ولایت است و وامدار جناح و دسته خاصی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.