معاون دبیرکل حزب‌الله با اشاره به آمادگی مقاومت لبنان برای سخت‌ترین احتمالات تاکید کرد دشمن هرگز موفق به جدا کردن جبهه جنوب لبنان از غزه نمی‌شوند.

معاون دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه مقاومت لبنان برای سخت‌ترین احتمالات آمادگی دارد تاکید کرد، دشمن و حامیان آن هرگز موفق به جدا کردن جبهه جنوب لبنان از غزه نمی‌شوند و هر زمان تجاوز به غزه متوقف شد، درباره جبهه جنوب بحث می‌کنیم.

 شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی اعلام کرد: احتمال گسترش درگیری‌ها در کوتاه مدت وجود ندارد، اما حزب الله برای سخت‌ترین احتمالات آماده است.

شیخ نعیم قاسم در گفتگو با رادیو اسپوتنیک روسیه اظهار داشت: حزب الله موضع نظامی خود را طبق اطلاعات و نتایج میدانی اتخاذ می‌کند، نه بر اساس تحلیل‌های سیاسی.

وی درباره تحولات جبهه جنوب لبنان و همچنین جنایت‌های تروریستی رژیم صهیونیستی علیه رزمندگان و فرماندهان نظامی حزب الله گفت: حزب الله از ۸ اکتبر گذشته اعلام کرد که جبهه جنوب لبنان یک جبهه پشتیبان برای غزه خواهد بود و مسافت درگیری ما با دشمن صهیونیستی بین ۳ تا ۵ کیلومتر است.

این مقام حزب الله با تاکید بر اینکه مقاومت لبنان هرگز غیرنظامیان را هدف قرار نمی‌دهد و همواره اهداف نظامی دشمن را در تیررس داشته است، اظهار داشت: هر زمانی که ارتش اسرائیل از قواعد و خط قرمز‌های تعیین شده فراتر رفت یا به هدف قرار دادن غیرنظامیان ادامه داد، ما هم پاسخی مناسب به آن دادیم و همچنان بر معادله «چشم در برابر چشم» تاکید داریم.

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد: حزب الله از ابتدا می‌دانست که در این نبرد باید فداکاری‌های زیادی انجام دهد. مقاومت لبنان روزانه مواضع خاص دشمن از جمله پادگان‌ها، مقر‌های جاسوسی، مقر افسران ارتش اسرائیل و ... را هدف قرار می‌دهد و دستاورد‌های بزرگی محقق می‌سازد. دشمن صهیونیستی در بسیاری از موارد میزان خسارات خود را اعلام نمی‌کند.

وی با اشاره به فتنه افروزی‌های برخی طرف‌های غرب‌گرا در داخل لبنان، در پیامی خطاب به این طرف‌ها گفت: آنهایی که در داخل لبنان رویای جنگ برای تضعیف مقاومت را می‌بینند، در توهم هستند و این توهمات هرگز در واقعیت عملی نمی‌شود. مقاومت قدرتمند است و بر دشمن صهیونیستی پیروز خواهد شد.

شیخ نعیم قاسم درباره قطعنامه ۱۷۰۱ اعلام کرد: نمایندگان خارجی به ویژه آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها می‌خواهند درباره این قطعنامه بحث کنند و هدف آنها جدا کردن جبهه جنوب لبنان از نوار غزه است. آنها در تلاشند ترتیبی دهند که اسرائیل را راضی کند و شهرک نشینان صهیونیست بتوانند به شمال فلسطین اشغالی برگردند، اما پاسخ دائمی و واحد مقاومت به همه هیئت‌ها و نمایندگان مذکور این است که بدون آتش بس در نوار غزه، هیچ بحثی درباره آرام شدن جبهه جنوب لبنان وجود ندارد و زمانی که جنگ غزه متوقف شد، بحث‌های سیاسی لازم درباره جبهه جنوب انجام شده و تحولات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد:عملیات طوفان الاقصی ضربه بزرگی به واشنگتن و غرب وارد کرد و چهره ریاکار و فریبکار آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها را برای همه جهان کار ساخت.

این سخنان معاون دبیرکل حزب الله بعد از آن است که هفته گذشته «اولی دیال» جانشین رئیس سرویس اطلاعات آلمان که برای دومین بار طی شش ماه گذشته به بیروت آمد و با شیخ نعیم قاسم دیدار کرد تا مقاومت لبنان را متقاعد به آرام کردن جبهه جنوب و توقف عملیات‌ها ضد رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی کند، بار دیگر ناامید و دست‌خالی به برلین برگشت.

شیخ نعیم قاسم بار دیگر در پاسخ به این درخواست آلمانی‌ها گفت: هرگونه بحث درباره آرام کردن جبهه جنوب لبنان مرتبط به آتش‌بس مورد قبول مقاومت فلسطین در غزه است و اگر غربی‌ها از وقوع جنگ گسترده می‌ترسند، باید اسرائیل را برای توقف تجاوزات آن علیه غزه تحت فشار قرار دهند و بعد از آن می‌توانیم درباره جبهه جنوب صحبت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۶ تير ۱۴۰۳
فعلا مرگ میثم العطار فرمانده یگان پدافند هوایی حزب الله توسط حملات موشکی اسرائیل را تحویل بگیر
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۷:۴۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
بسم رب شهداء و الصدقین : صهیونیستها بدانید آگاه باشید هر اشتباهی در مورد حزب الله لبنان انجام دهید بی درنگ سپاهیان رزمندگان امت واحده حزب الله سر تا سر جهان اسلام کاملا مستقلانه و آزادانه و صد در صد آماده آتش به اختیار ورود و عمل می کنند و اثری از آثار صهیونیست در سرزمینهای اشغالی فلسطین باقی نخواهند گذاشت میگید نه امکان ندارد باید کسب تکلیف از رئیس جمهور کشورهایشان کنند نخیر اینچونین نیست این خط اینم نشان اولین حمله که به خاک پاک حزب الله لبنان صورت پذیرد از طرف صهیونیستهای جنایتکار با حملات همه جانبه از طرف حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص پاسخ سخت شدیدی دریافت خواهند کرد و اگر ادامه یابد حملات سهمگینتر خشنتر خواهد شد و از تمامی مرزهای فلسطین اشغالی سپاهیان رزمندگان حزب‌الله سر تا سر جهان اسلام ورود خواهند کرد و هر کشوری هم که بخواهد سد راهشان شود همان بلایی را که بر سر کفار مشرکین خبیث جنایتکار صهیونیستی می آورند سر آنان هم که سد راهشان شوند می آورند و صهیونیستها اولین اشتباهشان می شود آخرین اشتباهشان برای کل طول تاریخ بشریت گمان نکنید که حزب الله لبنان تنها بی یار یاور است نخیر حزب الله سر تا سر جهان اسلام از احدی اجازه حمله نمی گیرد کاملا مستقل آزاد طبق دستورات کتاب آسمانی قرآن کریم عمل می کنند چونان بلایی بر سر صهیونیستها حامیانشان در کل مناطق جهان اسلام ناب محمدی ص می آورند که روز روشنتان بشود شب تاریک قبرستانهایشان . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید . والسلام و صلوات التماس دعا . و من الله التوفیق . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
آخرین اخبار