یک از نامزد‌های کنگره آمریکا در مصاحبه‌ای دلیل حمایت دولت این کشور از جنگ اوکراین و غزه را فاش کرد.

دانیل بوتریس، نامزد کنگره آمریکا اعلام کرد که آمریکا جنگ‌ها در نوار غزه و اوکراین را تأمین مالی می‌کند، زیرا سیاستمداران آمریکایی از آن سود می‌برند.

بوتریس در یک مصاحبه اختصاصی با اسپوتنیک گفت:  من موضوع را همین طور می‌بینم. سیاستمداران با تخریب دیگران ثروتمند می‌شوند. دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان به طور یکسان از فروش تسلیحات به اوکراین و اسرائیل حمایت می‌کنند.

شایان ذکر است که نامزد دانیل بوتیرس برای کرسی جمهوری خواهان در انتخابات آتی مجلس نمایندگان آمریکا به نمایندگی از ناحیه هفتم در ایالت آریزونا نامزد می‌شود.

همه مناطق نوار غزه از بحران بزرگ آب و غذا رنج می‌برند که در نتیجه تخریب زیرساخت ها، خطوط آب شیرین کن و نیروگاه‌ها توسط ارتش رژیم صهیونیستی است، در همین حال سازمان ملل نسبت به عواقب بحران گرسنگی که ساکنان این منطقه هشدار داده است. از زمان آغاز این جنگ ویرانگر علیه نوار غزه، در ۷ اکتبر، ارتش رژیم صهیونیستی محاصره نوار غزه را تشدید و آب، غذا، دارو، برق و سوخت جمعیت حدود ۲.۳ میلیون نفری نوار غزه را قطع کرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۱۸ تير ۱۴۰۳
فروش اسلحه های قدیمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۱۸ تير ۱۴۰۳
روزی که جنگی تو دنیا نباشه آمریکا عزا میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۷ تير ۱۴۰۳
آ مـــــ ر یـــــــ کــــــــــ ا با کشتار بومیان شکل گرفت با قیم بودن برای جهان در پایان جنگ جهانی آقا بالا سر شد و طلای جهان را ذخیره کرد بجای آن کاغذ را پشتوانه قرار داد از صادرات سلاح ارتزاق می کند به کمک اندیشمندان و سرمایه دارهای عالم نقاب حقوق بشری و دموکراسی خواهی برای خودش تهیه کرده و آن را توی سر عالم می کوبد کلاً در عالم دو نیروی خیر و شر وجود ندارد آمریکا آخرت استفاده از نیروی شر در قالب نیروی خیر! است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۶ تير ۱۴۰۳
مرگ بر صهیونیسم جهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
از تجارب تاریخ بهره میبرند بعد از ویرانی های جنگ جهانی دوم همه مهتاج آمریکا بودن جنگ که باشه همه عقب میمانند کسی دیگه نمیتونه هم براش شاخ بشه
آخرین اخبار