مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: تا نیمه تیرماه امسال در ۱۲ سایت، بیش از ۷۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت و تکمیل است.

حسین زنجیرانی فراهانی، مدیرکل راه و شهرسازی قم با بیان اینکه در استان افزون بر ۲۰۳ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند،گفت: تا نیمه تیرماه امسال در ۱۲ سایت، بیش از ۷۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت و تکمیل است. 

وی ادامه داد: هم اینک افزون بر ۳۵ هزار واحد آپارتمانی به همراه ۱۰ هزار واحد ویلایی حیاط‌دار در حال احداث است.

وی اضافه کرد: همچنین تاکنون ۲۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان قمی واگذار شده‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم، گفت: در جهت توسعه و تشویق مردم به مسکن‌سازی، مجوز و تسهیلات لازم به ۱۰ هزار متقاضی جهت بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری، صادر شده است.

زنجیرانی فراهانی عنوان کرد: قرارداد تحویل و واگذاری واحد‌های آپارتمانی ۳۰ماهه است که هم اینک طرح‌های انبوه‌سازی قم ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در استان قم ۲۰۳ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که ازاین‌بین ۸۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در قم واجد شرایط خانه‌دارشدن هستند که هم اینک عملیات اجرایی ساخت واحد‌های مسکونی برای ۷۱ هزار نفر در ۱۲ سایت نهضت ملی مسکن استان، در حال انجام است.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار