سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: حمید سوریان به عنوان نایب رئیس فدراسیون و پرافتخارترین مدال‌آور کشتی فرنگی قرار است با تیم ملی عازم المپیک پاریس شود.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی اظهار کرد: حمید سوریان به عنوان نایب رئیس فدراسیون و پرافتخارترین مدال‌آور کشتی فرنگی قرار است با تیم ملی عازم المپیک پاریس شود. به طور قطع تجربه او می‌توانددر کنار تیم کمک بسزایی داشته باشد.

او ادامه داد: دارنده ۷ مدال طلای المپیک و جهان قطعا می‌تواند علاوه بر مسائل روحی روانی، در بحث فنی نیز کمک تیم‌های ملی باشد.

مهربان بیان کرد: در حال حاضر اردوی تیم کشتی آزاد در کمپ تیم ملی در حال برگزاری است، اما اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از ۱۹ تیر به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد. با اتمام این اردو‌ها تا المپیک ۲ اردوی دیگر برای تیم‌های ملی کشتی پیش‌بینی شده است.

مسابقات کشتی المپیک از ۱۵ تا ۲۱ مردادماه در شهر پاریس برگزار و کشتی ایران با ۱۱ نماینده در این آوردگاه بزرگ یکی از مدعیان جدی کسب مدال در اوزان مختلف به شمار می‌رود. گوش‌شکسته‌های ایرانی در کشتی فرنگی ۶ سهمیه و در کشتی آزاد پنج سهمیه کسب کرده‌اند.

مهدی محسن‌نژاد، سعید اسماعیلی، امین کاویانی‌نژاد، علیرضا مهمدی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده نمایندگان کشتی فرنگی ایران هستند و رحمان عموزادخلیلی، یونس امامی، حسن یزدانی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع در کشتی آزاد به روی تشک خواهند رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار