حزب اسلامی ایران زمین اعلام کرد: از رئیس جمهور منتخب انتظار می‌رود که قدرت قانونی خود را برای تامین منافع ملی به کار گیرد.

حزب اسلامی ایران زمین به مناسبت پیروزی ملت بزرگ ایران و رئیس جمهور منتخب در دومین مرحله از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک، نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سپاس خالصانه و بی‌پیرایه به پیشگاه ملت بزرگ ایران بخاطر مشارکت پر شور و دشمن شکن در دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی و نقش آفرینی در سرنوشت جامعه و نظام سیاسی کشور، بدینوسیله موفقیت آقای دکترمسعود پزشکیان نامزد مورد حمایت این حزب در این مرحله از انتخابات را به حضور گرامی رهبر معظم انقلاب، شخص رئیس جمهور منتخب، و مردم شریف ایران تبریک عرض می‌کند و به همین مناسبت نکات زیر مورد توجه و تاکید است:

حزب اسلامی ایران زمین همه نامزدهای محترم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بویژه دو نامزد راه‌یافته به مرحله دوم را در دایره جبهه انقلاب می‌شناسد و تقسیم بندی‌های رایج در این ارتباط را که «جبهه انقلاب» را مصادره به مطلوب می‌کنند ناپسند و خطایی راهبردی می‌داند.

از رئیس جمهور منتخب انتظار دارد بر مبنای «سیاست‌های کلی تبیینی» از سوی رهبری معظم و نظام، تمامی «قدرت قانونی» خود را برای «تأمین منافع ملی» با رویکرد «عقلانیت و تدبیر» و تاکید و رعایت «حرفه‌ای گرایی و شایسته مداری» به کار بندد و در شناخت و معرفی وزرای کاردان، کارآمد، با نشاط کاری، و معتقد به مبانی انقلاب به مجلس شورای اسلامی که توان استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشور در راستای حل مشکلات مردم و اعتلای نظام را داشته باشد، از هیچ کوششی فروگذار ننماید.

حزب اسلامی ایران زمین آمادگی کامل خود را برای هرگونه کمک به دولت منتخب اعلام می‌کند و در طول دوره ریاست جمهوری مطالبه تحقق دیدگاه‌ها، وعده‌ها و برنامه‌های اعلامی از سوی رئیس جمهور منتخب در دوران تبلیغات و نیز وظایف قانونی قوه مجریه را تکلیف تشکیلاتی خود دانسته و دنبال خواهد کرد.

در پایان از حضور سایر نامزدهای محترم و تلاش‌های ستادهای تبلیغات انتخابات نامزدها، صدا و سیما، وزارت کشور، نیروهای انتظامی و امنیتی و سایر دست‌اندرکاران محترم در برگزاری این انتخابات تشکر می‌کند.

بنده ناچیز خدا سیدابوالقاسم رئوفیان

دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین ۱۴۰۳/۰۴/۱۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۷ تير ۱۴۰۳
حزب عدالت علی بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۶ تير ۱۴۰۳
شرکت مخابرات هر ماه از فیش حقوق همه بازنشستگان مخابرات مبلغ ۵ هزار تومان بابت وام تعاون کسر می کند.
و این در حالی است که شرکت مخابرات استان تهران از سال ۱۳۹۹ تاکنون وام تعاون را به برخی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است چرا؟
و هیچ کسی هم از سال ۱۳۹۹تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۶ تير ۱۴۰۳
مجید سلطانی مدید عامل شرکت مخابرات ایران را برکنار کنید و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم رسما باید به خاطر مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از سال ۱۴۰۰ تاکنون عذرخواهی کنند.
آخرین اخبار