معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از خرداد ماه سال جاری برق اداره‌های دولتی پرمصرف درحوزه کاری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس محدود شده است. 

علیرضا اسکندری با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای ابلاغ مصوبه هیئت وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی غیر دولتی سطح استان مورد سنجش قرار گرفت که با پایش دقیق و رصد لحظه‌ای از طریق کنتور‌های هوشمند، برق ادارات پرمصرف در سطح این استان در سقف قدرت مجاز محدود شدند.

او با بیان اینکه از طریق نصب لوازم اندازه گیری هوشمند امکان پایش لحظه‌ای و از راه دور مصرف تمامی مشترکان اداری در سامانه هوشمند شرکت توزیع نیروی برق استان فارس فراهم شده است، افزود: پایش‌های میدانی هم توسط کارشناسان مدیریت مصرف از ادارات به صورت مستمر و جدی درحال انجام است که در صورت عدم توجه به سقف تعیین شده و کاهش مصرف، پس از تذکر و اطلاع قبلی، برق آن اداره پرمصرف قطع خواهد شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآور شد: در روز‌های اوج مصرف برق در ماه‌های گرم سال، ادارات و دستگاه‌های اجرایی مکلف شده اند مصرف برق خود را در ساعات اداری به میزان ۳۰ درصد نسبت به مقدار پایه سال ۱۴۰۰ کاهش داده و همچنین در ساعات غیر‌اداری و روز‌های تعطیل نیز مصرف برق اداره‌ها باید ۶۰ درصد نسبت به ساعات اداری سال جاری کاهش داشته باشد.

اسکندری، با تاکید بر اینکه در ایام گرم سال و فصل تابستان بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری و تعامل تمامی مشترکان، از جمله مشترکان اداری جهت کاهش مصرف برق هستیم، اظهار داشت: مجموعه فعالیت‌هایی انجام گرفته در بخش اداری در سال گذشته، حدود ۶ مگاوات صرفه جویی و پرداخت حدود ۴۵۰ میلیون ریال پاداش به ۹۹ اداره همکار در طرح کاهش پیک بار را به دنبال داشت که امیدواریم در سال جاری نیز این مشارکت و تعامل به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به "پویش با انرژی"نیز اشاره کرد و بیان داشت:"پویش با انرژی"، پویشی همگانی در راستای اصلاح رفتار مصرف برق است که از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. وی هدف نهایی این پویش را کاهش حداقل ۱۵ درصدی مصرف برق در طول فصل گرم سال جاری عنوان کرد و افزود: مشترکان می‌توانند با فعالیت مستمر و کاهش بیش از ۱۵ درصد، به اهدف طلایی پویش برسند و شانس برنده شدن در جوایز را افزایش دهند.

اسکندری یادآورشد: به مشارکت کنندگان در این پویش، به قید قرعه جوایز ارزشمندی از جمله ۳۰۰ خودرو و هزاران کمک هزینه خرید لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی به قید قرعه اهدا و همچنین تخفیف در قبوض برق افراد دارای صرفه جویی به صورت قطعی تا سقف رایگان شدن قبض اعمال می‌شود. 

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، سهمیه قطعی خودرو‌های شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تا پایان تابستان سال جاری را ۳ دستگاه خودرو اعلام کرد و اظهار داشت: طی سه مرحله قرعه‌کشی باقی مانده در آخر تیر ماه ۱ دستگاه، قرعه‌کشی آخر مرداد ماه ۱ دستگاه و قرعه‌کشی آخر شهریور ماه ۱ دستگاه خودرو تعیین شده است. 

او یادآورشد: در صورت تحقق صرفه‌جویی بیشتر در مقایسه با سایر استان‌های کشور، سهم مشترکان خانگی شهرستان‌های استان فارس، در هر ماه از جایزه بزرگ (خودرو) افزایش خواهد داشت. معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، روش‌های دریافت اپلیکیشن"با انرژی" را مراجعه به سایت https://ba-energy.ir/ و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۲۱* معرفی کرد و یادآور شد: بعد از نصب اپلیکیشن " با انرژی" راهکار‌های مصرف بهینه برق و وسائل پرمصرف برقی به مشترکان معرفی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار