نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: ساماندهی واحد‌های دارای مجوز در زمینه جمع آوری، خرید و فروش ضایعات از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در دستور کار قرار گیرد.

نشست هم اندیشی ساماندهی ضایعات شهری و انتقال واحد‌های دارای مجوز به شهرک ضایعات با حضور جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن درمجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست با ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از سوی دادستان و فرماندار یزد، ظرفیت‌های موجود و ضرورت‌های پیش روی ساماندهی واحد‌های ضایعات شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمدصالح جوکار با اشاره به اثرات زیست محیطی، اجتماعی، امنیتی و بصری شهر ناشی از فعالیت‌های مرتبط با ضایعات بیان کرد: ضروریست هم‌افزایی دستگاه‌های موثر و زمینه‌سازی لازم برای انتقال واحد‌های دارای مجوز به شهرک ضایعات یزد فراهم شود.

جوکار افزود:در این نشست مقرر شد فرمانداری یزد آمادگی لازم برای واگذاری واحد‌های شهرک ضایعات را اعلام و از دیگر سو اتحادیه نیز مجوز جدیدی برای فعالیت واحد‌های ضایعاتی صادر نکند.

وی یادآور شد:ساماندهی واحد‌های دارای مجوز فعالیت در زمینه جمع آوری، خرید و فروش ضایعات باید از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط به صورت همسو در دستور کار قرار گیرد و پس از آن نیز پایش شهری برای اثرگذاری حداکثری این اقدام صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار