معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، در دوم دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۷۸.۸۴ درصد آرا را در استان کسب کرد.

مهدی رمضانی اظهار کرد: مسعود پزشکیان در دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، ۱۹۲ هزار و ۷۴۳ رای معادل ۶۹.۳۹ درصد آرا و در دور دوم ۲۸۴ هزار و ۹۵ رای معادل ۷۸.۸۴ درصد آرا را کسب کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: سعید جلیلی نیز در دور اول انتخابات، ۴۵ هزار و ۱۱۰ رای معادل ۱۶.۲۴ درصد و در دور دوم ۷۶ هزار و ۲۱۷ رای معادل ۲۱.۱۶ درصد آرا را بدست آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: میزان مشارکت مردم استان در دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۳.۶۶ درصد و دور دوم ۲۹.۲۴ درصد بود.

رمضانی آمار واجدان شرایط رای را در استان در دور دوم انتخابات یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۶۲۳ نفر اعلام کرد و گفت: ۳۷۵ هزار و ۳۷۳ تعرفه صادر شده و آرای ریخته شده به صندوق‌ها ۳۷۴ هزار و ۵۱۵ رای بوده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۴هزار و ۲۰۳ رای باطله بوده است، اضافه کرد: آمار آرا صحیح هم در استان ۳۶۰ هزار و ۳۱۲ رای بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: شرکت مردم استان در انتخابات دور چهاردهم نسبت به دوره سیزدهم با ۳۷.۴ درصد، حدود هشت درصد کاهش دارد.

رمضانی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، ادامه داد: امیدواریم دولت چهاردهم در راستای اهداف نظام و خدمت بهتر به مردم اهتمام کافی داشته باشد و مسیر شهید رئیسی را پیگیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.