معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به اجرای پویش «با انرژی» در راستای تشویق مشترکان برق برای صرفه‌جویی، به تشریح نحوه ارزیابی عملکرد مشترکان در این پویش پرداخت.

علیرضا اسکندری در نشست شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: وزارت نیرو با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار برای همه مشترکان و نیز داشتن تابستانی بدون خاموشی، ۱۸۰ برنامه عملیاتی را برای امسال تدوین و اجرایی کرده است.

او تصریح کرد: یکی از طرح‌های جدیدی که برای همراه کردن مشترکان در بخش خانگی و تجاری ارائه شده، پویش «با انرژی» است.

اسکندری، هدف از این پویش را کاهش مصرف انرژی برق با حفظ سطح رفاه و آسایش مشترکان اعلام کرد و ادامه داد: این مهم از طریق آگاهی‌بخشی، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به مشترکان و اصلاح روش مصرف انرژی برق انجام خواهد شد.

او بیان کرد: به پاس قدردانی از همراهی مشترکان خوش مصرف با صنعت برق کشور برای تامین برق پایدار سایر مشترکان در روز‌های گرم سال، جوایز ارزشمندی از جمله صد‌ها خودروی سواری و هزاران کمک هزینه خرید لوازم خانگی الکتریکی در نظر گرفته شده است.

اسکندری با بیان اینکه شانس برنده شدن در قرعه کشی جوایز متناسب با صرفه جویی حاصل شده، افزایش می‌یابد، بیان کرد: جوایز در ٤ سطح مختلف شامل خودرو، جایزه ١٠٠ میلیون تومانی، جایزه ١٠ میلیون تومانی و جایزه یک میلیون تومانی کمک هزینه خرید کالا به مشترکان اهدا می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس اظهار کرد: هرچه صرفه‌جویی بیشتر باشد، امتیاز مشترک برای شرکت در قرعه کشی اهدای جوایز نیز در تمام سطوح چهارگانه افزایش می‌یابد. به طوری که به ازای هر مشترک حداقل یک جایزه وجود دارد.

او تصریح کرد: نحوه ارزیابی عملکرد مشترکان جهت شرکت در قرعه‌کشی، میزان کاهش مصرف برق است که راهکار‌های آن بعد از نصب اپلیکیشن «با انرژی»، از طریق اپلیکیشن به مشترک آموزش داده خواهد شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، سهمیه قطعی خودرو‌های شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تا پایان تابستان سال جاری را ۳ دستگاه خودرو اعلام کرد و افزود: طی سه مرحله قرعه‌کشی باقی مانده در آخر تیرماه یک دستگاه، قرعه‌کشی آخر مردادماه یک دستگاه و قرعه‌کشی آخر شهریورماه یک دستگاه خودرو تعیین شده است.

او یادآورشد: در صورت تحقق صرفه‌جویی بیشتر در مقایسه با سایر استان‌های کشور، سهم مشترکان خانگی شهرستان‌های استان فارس، در هر ماه از جایزه بزرگ (خودرو) افزایش خواهد داشت.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، روش‌های دریافت اپلیکیشن «با انرژی» را مراجعه به سایت https://ba-energy.ir و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۲۱* معرفی کرد و یادآور شد: بعد از نصب اپلیکیشن «با انرژی» راهکار‌های مصرف بهینه برق و وسایل پرمصرف برقی از طریق اپلیکیشن به مشترکان قابل ارائه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.